Atragerea investiţiilor şi necesitatea implementării unui system de management a relaţiilor cu clienţii în băncile comerciale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
754 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-15 13:20
SM ISO690:2012
ŞTAHOVSCHI, Ada, BUTULESCU, Valeriu, SIMION-SORESCU, Cristina. Atragerea investiţiilor şi necesitatea implementării unui system de management a relaţiilor cu clienţii în băncile comerciale. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2009, nr. 8, pp. 187-189. ISSN 1857-1468.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie)
Numărul 8 / 2009 / ISSN 1857-1468

Atragerea investiţiilor şi necesitatea implementării unui system de management a relaţiilor cu clienţii în băncile comerciale

Pag. 187-189

Ştahovschi Ada, Butulescu Valeriu, Simion-Sorescu Cristina
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2016


Rezumat

It’s also approached a complex field of study and is mainly referring to the following directions: structure analysis of domestic and international banking system, review of the costumers management position within a commercial bank, review of best international practices in the field , necessary to put in practice the structural and operational changes in banks activity in view of implementing an efficient costumers management in the banks.

Cuvinte-cheie
It’s also approached a complex field of study and is mainly referring to the following directions: structure analysis of domestic and international banking system, review of the costumers management position within a commercial bank, review of best international practices in the field, necessary to put in practice the structural and operational changes in banks activity in view of implementing an efficient costumers management in the banks.