Ariile de influenţă în ameliorarea comportamentului hiperchinetic la elevi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1006 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 13:58
SM ISO690:2012
SAVCA, Lucia. Ariile de influenţă în ameliorarea comportamentului hiperchinetic la elevi. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2009, nr. 4, pp. 53-63. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 4 / 2009 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Ariile de influenţă în ameliorarea comportamentului hiperchinetic la elevi

Pag. 53-63

Savca Lucia12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 CDR „Armonie” al DGETS
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2016


Rezumat

This article examines the problems facing children who accuse hyperkinetic behaviour. They are the most common abnormalities recorded in children. They affect the intellectual sphere, relational, emotional. Initially, the Class I - A - II the changing of school failure in joining then absenteeism, early school, vagrancy. At the age often evolve preadolescent antisocial behaviour. Such dynamic development of this disorder and a need to develop early detection methods influence the recovery of hyperactive behaviour in an early age.

Cuvinte-cheie
comportament hiperchinetic, terapie cognitiv comportamentală,

factori nocivi, eşec şcolar, comportament antisocial, violență