Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2099 167 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 13:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.015.3 (3) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (209) |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Semniicaţia şi impactul procesului de învăţare pe tot parcursul vieţii (studio experimental).. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2016, nr. 3-4, pp. 29-38. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||||
Numărul 3-4 / 2016 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||||
|
|||||||
CZU: 374.015.3 | |||||||
Pag. 29-38 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol vom analiza semniicaţia şi impactul procesului de învăţare pe tot parcursul vieţii şi unele rezultate obţinute în cadrul unei cercetări experimentale realizate în cadrul Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, pe un eşantion ce a inclus diverse categorii profesionale (tehnicieni, cadre didactice, funcţionari publici, lucrători medicali, jurişti, specialişti din domeniul artelor) referitor la deinirea învăţării pe tot parcursul vieţii, semniicaţia acestui proces pentru societate, capacităţile ce pot fi dezvoltate în acest context, impactul procesului de învăţare pe tot parcursul vieţii asupra activităţii profesionale. |
|||||||
Cuvinte-cheie învăţare pe tot parcursul vieţii, dezvoltare personală şi profesională, semniicaţia şi impactul învăţării pe tot parcursul vieţii, categorii profesionale |
|||||||
|