Motivația, locul și rolul motivației resurselor umane în sistemul educațional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
393 5
Ultima descărcare din IBN:
2019-06-15 13:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
331.101.3:37 (4)
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (173)
Educație (4306)
SM ISO690:2012
GRIBINCEA, Tatiana; GONŢA, Victoria; GHIŢU, Svetlana. Motivația, locul și rolul motivației resurselor umane în sistemul educațional . In: Moldoscopie. 2016, nr. 4(75), pp. 47-56. ISSN 1812-2566.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Moldoscopie
Numărul 4(75) / 2016 / ISSN 1812-2566

Motivația, locul și rolul motivației resurselor umane în sistemul educațional

CZU: 331.101.3:37
Pag. 47-56

Gribincea Tatiana, Gonţa Victoria, Ghiţu Svetlana
 
Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2016


Rezumat

Motivarea este vitala pentru orice munca daca dorim ca oamenii sa depuna efort in ceea ce fac si sa indeplineasca sarcinile de buna voie si cat pot de eficient. Profesiunea de educator are un statut aparte, prin complexitatea si misiunea pe care o are de indeplinit: formare unor personalitati autonome intgrabile social, cu capacitati de gandire critica si creativa si un profil moral autentic. ,,Meseria de profesor este o mare si frumoasa profesiune, care nu seamana cu nici o alta, o meserie care nu se peraseste seara, odata cu hainele de lucru. O meserie aspra si pacuta, umila si mandra, exigenta si libera, o meserie in ca-re mediocritatea nu e permisa, unde pregatirea exceptionala este abia satisfa-catoare, o meserie care epuizeaza și invioreaza, ingrata și plina de farmec”.

Motivation is vital for any job if we want people to do efforts in what they do and perform tasks willingly and effectively as much as possible. The profes-sion of educator has a special status, by its complexity and mission to fulfill: training of independent and social personalities, with critical and creative thin-king skills and a genuine moral character. “Being a teacher is a great and beautiful profession that is unlike any other, a job that does not end in the evening. A rough and pleasant profession, humble and proud, demanding and freedom loving, a job in which mediocrity is not permitted, where exceptional preparation is barely satisfactory, a job that exhausts and invigorates, ungrateful and full of charm".

Cuvinte-cheie
education, teacher, management, motivation, success, career