Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
808 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-16 14:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136:004 (3) |
Educație (14309) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183) |
SM ISO690:2012 PAVEL, Maria. Competenţe TIC ale învăţătorului, necesare unui învăţămînt de performanţă. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 2(5), pp. 61-65. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(5) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.136:004 | |||||||
Pag. 61-65 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În lucrarea de faţă se analizează contribuţiile Tehnologiilor Informaţionale şi de Comunicare (TIC) în lucrul cu copiii dotaţi din şcoala primară. Se analizează propunerile pedagogilor în ceea ce priveşte lucrul cu aceşti copii şi se aduc exemple de realizare a acestor propuneri cu ajutorul instrumentelor TIC. |
|||||||
Cuvinte-cheie copii dotaţi, şcoala primară, Tehnologii Informaţionale şi de Comunicare |
|||||||
|