Competenţe TIC ale învăţătorului, necesare unui învăţămînt de performanţă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
808 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-16 14:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.136:004 (3)
Educație (14309)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183)
SM ISO690:2012
PAVEL, Maria. Competenţe TIC ale învăţătorului, necesare unui învăţămînt de performanţă. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 2(5), pp. 61-65. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(5) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Competenţe TIC ale învăţătorului, necesare unui învăţămînt de performanţă
CZU: 371.136:004

Pag. 61-65

Pavel Maria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

În lucrarea de faţă se analizează contribuţiile Tehnologiilor Informaţionale şi de Comunicare (TIC) în lucrul cu copiii dotaţi din şcoala primară. Se analizează propunerile pedagogilor în ceea ce priveşte lucrul cu aceşti copii şi se aduc exemple de realizare a acestor propuneri cu ajutorul instrumentelor TIC.

The paper analyzes the contribution of Information and Communication Technologies (ICT) in working with gifted children in primary school. Are examined the proposals of specialists about working with these children, and are bringed embodiments of these proposals by using ICT.

Cuvinte-cheie
copii dotaţi, şcoala primară, Tehnologii Informaţionale şi de Comunicare