Importanţa şi locul problemelor distractive în ciclul primar de matematică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1004 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 19:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:51 (14)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
Matematică (1639)
SM ISO690:2012
HARITON, Andrei. Importanţa şi locul problemelor distractive în ciclul primar de matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 2(5), pp. 49-55. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(5) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Importanţa şi locul problemelor distractive în ciclul primar de matematică
CZU: 373.3.02:51

Pag. 49-55

Hariton Andrei
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

În această comunicare se examinează succint importanţa şi locul rezolvării problemelor distractive la matematică în clasele I – IV. Se pune accentul pe necesitatea acordării unei atenţii sporite din partea învăţătorilor, părinţilor şi societăţii asupra selectării copiilor dotaţi la matematică din vârsta cea mai mică şi pe necesitatea instruirii acestora spre a spori potenţialul ştiinţific din Republica Moldova.

This article briefly examines the importance and place of solving fun mathematical problems in the grades I - IV. It emphasizes the need that teachers, parents and society focus on selecting talented children in mathematics from the earliest age and the need of training them to enhance the scientific potential in Moldova.

Cuvinte-cheie
problemă, analiză, sinteză, problemă distractivă, judecată logică, probabilitate, presupunere