Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
852 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-04 01:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (629) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, LAŞCU, Lilia. Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 2(7), pp. 4-13. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(7) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147 | |||||||
Pag. 4-13 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul dat abordează problema competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi drept prioritate actuală a învăţământului academic. În acest context, este prezentat conceptul de competenţă de self-management a activităţii de învăţare, care înglobează sinergic componentele competenţei, dimensiunile managementului şi elementele activităţii de învăţare şi elucidează elocvent conţinuturile competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi (CSMAIS). |
|||||||
|