Repercusiunile unor factori biosociali asupra adaptării copiilor la mediul şcolar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
914 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 12:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (728)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
SM ISO690:2012
MOŞANU-ŞUPAC, Lora, COŞCODAN, Diana. Repercusiunile unor factori biosociali asupra adaptării copiilor la mediul şcolar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 1(6), pp. 36-43. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(6) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Repercusiunile unor factori biosociali asupra adaptării copiilor la mediul şcolar
CZU: 37.015.3

Pag. 36-43

Moşanu-Şupac Lora, Coşcodan Diana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

Data show low adaptability of vulnerable children from the school, and require more attention from teachers, school psychologists, parents and the whole society. Thus the problem of adaptation to school children remains paramount. It is important to address each child's individual as the subject of the training process, the increased attention to children who adapt slowly raised on vulnerable families.