Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
980 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 19:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (467) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Victoria, MAFTEUŢA, Rodica. Specificul negocierii în cadrul sistemului educaţional. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 1(6), pp. 24-31. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(6) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.013 | |||||||
Pag. 24-31 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Negocierea în epoca contemporană reprezintă cea mai eficientă metodă de reglare a situaţiilor divergente la nivel local, regional şi global. În contextul integrării europene a Republicii Moldova, conchidem că negocierea necesită o încadrare în toate domeniile, inclusiv în sistemul de învăţămînt. În sistemul educaţional, negocierea necesită o nouă abordare, deoarece este inovatoare. Negocierea, fiind un act foarte complex, reprezintă una dintre funcţiile decizionale manageriale prioritare, ce impulsionează dezvoltarea unei instituţii de învăţămînt în acest „secol grăbit”, al schimbărilor majore, al competiţiei şi supremaţiei pe piaţa educaţională. |
|||||||
Cuvinte-cheie negociere, negociere educaţională, negociere managerială, competenţă de negociere, manager |
|||||||
|