Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
996 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 21:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02 (71) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, ADAMENCO, Elena. Gîndirea independentă versus stilul de gîndire şi învăţare la adolescenţii din mediul academic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 1(6), pp. 11-19. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(6) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147.02 | |||||||
Pag. 11-19 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol se argumentează impactul gândirii independente a studenţilor asupra stilului de gândire şi a stilului preferenţial de învăţare; în baza argumentelor teoretice, precum şi a datelor experimentale se scot în evidenţă particularităţile stilului de gândire şi învăţare incitate de gândirea independentă a studenţilor. |
|||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-48215</cfResPublId> <cfResPublDate>2015-06-22</cfResPublDate> <cfVol>6</cfVol> <cfIssue>1</cfIssue> <cfStartPage>11</cfStartPage> <cfISSN>1857-0623</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/48215</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Gîndirea independentă versus stilul de gîndire şi învăţare la adolescenţii din mediul academic</cfTitle> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>În acest articol se argumentează impactul gândirii independente a studenţilor asupra stilului de gândire şi a stilului preferenţial de învăţare; în baza argumentelor teoretice, precum şi a datelor experimentale se scot în evidenţă particularităţile stilului de gândire şi învăţare incitate de gândirea independentă a studenţilor. </cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>The paper presents an analysis of the impact of teenager students’ independent thinking on their preferred learning style. Based on theoretical arguments, as well as on experimental data, we emphasize the peculiarities of thinking and learning styles triggering students’ independent thinking. </cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-22T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-22T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-10732</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-22T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-43645</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-22T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-10732</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-10732-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-22T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Ботнарь </cfFamilyNames> <cfFirstNames>Валентина</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-43645</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-43645-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-22T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Adamenco</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Elena</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>