Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1004 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 21:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:37.02 (7) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4102) |
Probleme generale de didactică și metodică (1190) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Tatiana. Cadrul psihopedagogic şi metodologic al manualului digital . In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 1(8), pp. 105-114. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 004:37.02 | |||||||
Pag. 105-114 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol sunt prezentate reperele psihopedagogice şi metodologice referitoare la particularităţile şi standardele manualelor digitale şi implementarea acestora. Datorită posibilităţilor sale spaţiale şi legăturilor interactive hipertextuale, manualele digitale sunt instrumente eficiente pentru a stoca şi organiza informaţii. Manualele digitale oferă o gamă largă de facilităţi interesante şi o experienţă mai bogată în procesul de predare-învăţare vizavi de textul imprimat. Multe ţări au stabilit deja standardele manualelor digitale adecvate sistemelor proprii de educaţie. În republica noastră manualele digitale reprezintă actual o nouă tendinţă în lumea tehnologiilor informaţionale, de aceea tehnologia manualelor digitale abia începe să fie explorată. |
|||||||
Cuvinte-cheie Conţinuturi educaţionale digitale, accesibilitatea manualului digital, manual digital, hypertext |
|||||||
|