Metodica introducerii noţiunii de recursivitate prin utilizarea graficii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
863 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-09 23:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:[004+51] (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2290)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4598)
Matematică (1774)
SM ISO690:2012
CABAC, Eugeniu. Metodica introducerii noţiunii de recursivitate prin utilizarea graficii. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2012, nr. 1, pp. 144-147. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Metodica introducerii noţiunii de recursivitate prin utilizarea graficii
CZU: 373.2:[004+51]

Pag. 144-147

Cabac Eugeniu
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2016


Rezumat

Students have difficulties in studying recursion. In order to facilitate the understanding of the mechanism of recursion we apply the visualization method based on the use of the “turtle graphic”. In this article we propose a set of problems that can be solved using recursive algorithms.

Cuvinte-cheie
recursion, “turtle graphic”, fractal, visualization method

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Metodica introducerii noţiunii de recursivitate prin utilizarea graficii">
<meta name="citation_author" content="Cabac Eugeniu">
<meta name="citation_publication_date" content="2012/10/22">
<meta name="citation_journal_title" content="Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)">
<meta name="citation_issue" content="1">
<meta name="citation_firstpage" content="144">
<meta name="citation_lastpage" content="147">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Metodica%20introducerii%20notiunii%20de%20recursivitate%20prin%20utilizarea%20graficii.pdf">