Proiectarea şi realizarea instruirii diferenţiate – deziderat modern al educaţiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1052 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-05 14:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013 (470)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3903)
SM ISO690:2012
CABAC, Valeriu, SCUTELNIC-GALATAN, Oxana. Proiectarea şi realizarea instruirii diferenţiate – deziderat modern al educaţiei. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2012, nr. 1, pp. 131-138. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Proiectarea şi realizarea instruirii diferenţiate – deziderat modern al educaţiei
CZU: 37.013

Pag. 131-138

Cabac Valeriu, Scutelnic-Galatan Oxana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2016


Rezumat

Traditionally, the differentiated instruction is designed and carried out by taking into account specific characteristics of students. Usually, these are either learning styles or multiple intelligences. Such a training system is against the holistic nature of human learning. The article proposes a new approach to differentiated instruction using student's learning profile, which articulates a combination of scores on different dimensions of his/her personality.

Cuvinte-cheie
differentiated instruction, learning styles, multiple intelligences, student profile, learning cycle in differentiate instruction