Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1441 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 16:58 |
SM ISO690:2012 GALBEN, Ilian, ROŞCA, Petru. Rolul marketingului în comerţul exterior. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2010, nr. 11, pp. 46-62. ISSN 1857-1468. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie) | |||||||
Numărul 11 / 2010 / ISSN 1857-1468 | |||||||
|
|||||||
Pag. 46-62 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
In this article, the author reveals the role of marketing in exports and imports of goods and services, improve management and, in particular, the management of economic agents in the different forms of marketing in foreign trade. |
|||||||
Cuvinte-cheie external trade, export, import, marketing's role in the development of exports, the company strategy, trade balance and others |
|||||||
|