Rolul marketingului în comerţul exterior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1441 78
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-24 16:58
SM ISO690:2012
GALBEN, Ilian, ROŞCA, Petru. Rolul marketingului în comerţul exterior. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2010, nr. 11, pp. 46-62. ISSN 1857-1468.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie)
Numărul 11 / 2010 / ISSN 1857-1468

Rolul marketingului în comerţul exterior

Pag. 46-62

Galben Ilian, Roşca Petru
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 29 octombrie 2016


Rezumat

In this article, the author reveals the role of marketing in exports and imports of goods and services, improve management and, in particular, the management of economic agents in the different forms of marketing in foreign trade.

Cuvinte-cheie
external trade, export, import,

marketing's role in the development of exports, the company strategy, trade balance and others