Strategiile mixului de marketing pentru companiile din Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1007 103
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 19:54
SM ISO690:2012
BUZDUGAN, Adriana. Strategiile mixului de marketing pentru companiile din Republica Moldova. In: Studii Economice, 2014, nr. 2, pp. 87-99. ISSN 1857-226X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Economice
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-226X

Strategiile mixului de marketing pentru companiile din Republica Moldova

Pag. 87-99

Buzdugan Adriana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2016


Rezumat

Formularea de strategii şi centrarea întregului management asupra lor favorizează, de regulă, luarea în considerare a intereselor principalilor acţionari ai firmei. Ca urmare, gradul de implicare constructivă a acţionarilor în activitatea firmei va fi sensibil mai intens şi mai eficace. Strategia, trasând traiectoria de evoluţie a firmei pe o perioada relativ îndelungată, asigura salariaţilor o direcţionare raţională a eforturilor, o consistenta si convergenta in timp a deciziilor si acţiunilor, subordonate atingerii unor obiective precis si riguros conturate.

The formulation of management strategies and focus on their entire favors, usually taking into account the interests of principal shareholders of the company. As a result, the degree of constructive engagement of shareholders in the company activity will be significantly more intensive and effective. Strategy, tracing the path of evolution of the company over a relatively long period, ensure employees rational targeting of efforts, time consistency and convergence in decisions and actions, subordinate objectives to be achieved precisely and rigorously delineated

Cuvinte-cheie
strategii, produs, preţ, promovare, diferenţiere, plan de marketing, analiza SWOT,

plasare, obiective de marketing.