Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
752 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 17:15 |
SM ISO690:2012 LISA, Galina. Cadrul juridic de formare a sistemului managerial sub aspectul fidelizării clientelei hoteliere. In: Studii Economice, 2014, nr. 2, pp. 210-223. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | |||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-226X | |||||||
|
|||||||
Pag. 210-223 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Fiecare stat elaborează propriul cadru legislativ. Hotelurile, indiferent dacă activează aparte sau de tip lanţ, sunt nevoite să opereze în conformitate cu legea. Programul de activitate a Guvernului "Integrarea Europeană: Libertate, Democraţie, Bunăstare" oferă cadrul de politici de guvernare a Republicii Moldova pentru perioada 2011-2014. Acest program nu includ adoptarea de noi reglementări în ceea ce priveşte integrarea în standardizare a hotelurilor naţionale cu unul european, acest lucru este inevitabil în viitorul apropiat din cauza actorilor de pe aceste pieţe. Acest articol descrie reglementările pieţei hoteliere din Moldova şi analizează golurile din domeniu. |
|||||||
Cuvinte-cheie reglementarea pieţei hoteliere, legislaţia în domuniul turismului în Republica Moldova, standardizare |
|||||||
|