Delimitări teoretice privind conţinutul şi specificul campaniei de marketing în cadrul reclamei sociale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
737 58
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 20:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:659.1 (15)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Publicitate. Reclamă (175)
SM ISO690:2012
GAUGAŞ, Tatiana. Delimitări teoretice privind conţinutul şi specificul campaniei de marketing în cadrul reclamei sociale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 2(92), pp. 195-200. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(92) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Delimitări teoretice privind conţinutul şi specificul campaniei de marketing în cadrul reclamei sociale
CZU: 339.138:659.1

Pag. 195-200

Gaugaş Tatiana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 octombrie 2016


Rezumat

Publicitatea socială este manifestarea bunăvoinţei societăţii, poziţia principială faţă de valorile importante ale societăţii. În contextul dezvoltării societăţii cu paşi rapizi, publicitatea socială devine cel mai larg tip de comunicare, în acest domeniu în ţările dezvoltate activând tot mai multe organizaţii guvernamentale şi non-guvernamentale. Campaniile de marketing social sunt structurate în planuri de acţiune ce cuprind 11 etape. O atenţie deosebită trebuie acordată evaluării eficienţei campaniilor de marketing, care pot utiliza metode şi instrumente specifice. Scopul acestui articol este de a prezenta o analiză a abordărilor teoretice privind procesul de planificare a unei campanii de reclamă socială şi metodele specifice ce pot fi utilizate pentru analiza eficienţei acestei campanii.

THEORETICAL APPROACHES RELATED TO THE CONTENT AND SPECIFICS OF THE MARKETING CAMPAIGN IN SOCIAL ADVERTISING In modern society, social advertising is an important instrument in supporting the society’s wellbeing. Social advertising represents the society’s goodwill and the dominant values in society. Marketing campaigns in social advertising are developped in eleven stages, that should be well planned and adapted to the goal and the target audience to which is oriented. The aim of this article is to provide an analysis of the theoretical framework regarding the social advertising campaign planning process, its stages and methods that may be used for efficiency control.

Cuvinte-cheie
reclamă socială, campanie de marketing,

publicitate