Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
737 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 20:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:659.1 (15) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 GAUGAŞ, Tatiana. Delimitări teoretice privind conţinutul şi specificul campaniei de marketing în cadrul reclamei sociale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 2(92), pp. 195-200. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(92) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:659.1 | ||||||
Pag. 195-200 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Publicitatea socială este manifestarea bunăvoinţei societăţii, poziţia principială faţă de valorile importante ale societăţii. În contextul dezvoltării societăţii cu paşi rapizi, publicitatea socială devine cel mai larg tip de comunicare, în acest domeniu în ţările dezvoltate activând tot mai multe organizaţii guvernamentale şi non-guvernamentale. Campaniile de marketing social sunt structurate în planuri de acţiune ce cuprind 11 etape. O atenţie deosebită trebuie acordată evaluării eficienţei campaniilor de marketing, care pot utiliza metode şi instrumente specifice. Scopul acestui articol este de a prezenta o analiză a abordărilor teoretice privind procesul de planificare a unei campanii de reclamă socială şi metodele specifice ce pot fi utilizate pentru analiza eficienţei acestei campanii. |
||||||
Cuvinte-cheie reclamă socială, campanie de marketing, publicitate |
||||||
|