Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
921 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-28 00:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942+37.015.3 (5) |
Psihologie (3327) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, NICULIȚĂ, Dorina. Studiul inteligenței emoționale la preadolescenții din diferite medii. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 3(44), pp. 38-46. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||
Numărul 3(44) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||
|
|||||
CZU: 159.942+37.015.3 | |||||
Pag. 38-46 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Problema inteligenței emoționale este una semnificativă și importantă în psihologie. Inteligența emoțională este capacitatea indivizilor de a identifica, evalua și controla propriile emoții dar și pe cele ale persoanelor din jur. Prezenta cercetare este axată pe studierea inteligenței emoționale la preadolescenți. Ca rezultate am stabilit că nivelul înalt de inteligența emoțională este caracteristic pentru 23,46% din preadolescenți. Preadolescentele manifestă un nivel mai ridicat de inteligență emoțională. Se evidențiază că nivelul ridicat de inteligență emoțională este mai mult caracteristic preadolescenților de 13-14 ani. Preadolescenții din mediul rural obțin scoruri mai ridicate privind inteligența emoțională comparativ cu preadolescenții din mediul urban. |
|||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, preadolescenţi, gen, mediul urban, mediul rural, medii |
|||||
|