Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
853 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 16:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796.011:372.4 (2) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1699) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 CARP, Ion. Proiectarea și operaţonalizarea obiectivelor curriculare în procesul dezvoltării calităţilor motrice ale elevilor claselor gimnaziale. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2016, nr. 25(1), pp. 56-59. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 25(1) / 2016 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 796.011:372.4 | ||||||
Pag. 56-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In articolul de faţă se abordează problema proiectării și operaţionalizării obiectivelor curriculare axate pe formarea de competenţe psihomotrice in cadrul lecţiilor de educaţie fizică cu elevii claselor gimnaziale, al căror produs final va fi imbunătăţirea indicilor de dezvoltare și manifestare a calităţilor motrice. In contextul problemei cercetate, esenţa studiului nostru in sistemul de invăţămant curricular bazat pe competenţe nu neagă obiectivele, ci vine să intensifi ce și să extindă nivelul de cunoaștere, de capacităţi și calităţi necesare elevului, prin proiectarea și operaţionalizarea obiectivelor educaţionale concrete orientate spre dezvoltarea calităţilor motrice de bază. Rezultatele experimentului pedagogic efectuat in vederea constatării nivelului de dezvoltare a calităţilor motrice la elevii claselor gimnaziale in baza proiectării și operaţionalizării corecte a obiectivelor curriculare in cadrul lecţiilor de educaţie fi zică a influenţat pozitiv asupra parametrilor cercetaţi, la care am obţinut asemănări semnifi cative intre rezultatele obţinute la clasa experimentală și cea martor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie fi zică, lecţie de educaţie fi zică, proiectare didactică, obiective curriculare, dezvoltarea calităţilor motrice, elevi ai claselor gimnaziale, proces de instruire, calităţi motrice |
||||||
|