Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1314 261 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 17:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.356.2:316.77+37.018.1 (1) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (979) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Comunicarea – mecanism de interacţiune a relaţiilor părinte–copil. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 76-80. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.356.2:316.77+37.018.1 | ||||||
Pag. 76-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Principalul obiectiv asupra căruia ne-am concentrat in prezentul articol este nevoia de comunicare dintre părinte şi copil. E ştiut faptul, că comunicarea părinte-copil işi are rolul şi locul bine stabilit in formarea şi dezvoltarea armonioasă a personalităţii copilului. Ea trebuie să fie una pozitivă şi echilibrată, să atragă fericire, linişte şi siguranţă. Daca părinţii işi educă copiii cu dragoste, grijă şi răbdare atunci aceştia vor creşte ca maturi responsabili, toleranţi şi cu multă ambiţie. In acest sens, sunt descrise rezultatele unor studii experimentale realizate in mai multe ţări (Romania, Germania, Marea Britanie, SUA, Ucraina, Rusia). Analiza rezultatelor ne-a determinat să conchidem că există diferenţe considerabile intre aşteptările copiilor privind activităţile comune pe care şi le-ar dori să le aibă cu părinţii lor şi ceea ce se intamplă in realitate. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicarea părinte–copil, formarea şi dezvoltarea personalităţii, maturi responsabili, studii experimentale, toleranţa |
||||||
|