Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
784 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-05 14:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942+37.015.3 (5) |
Psihologie (3368) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
SM ISO690:2012 STRATAN, Nadejda. Pedagogy of emotional culture . In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 19-22. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942+37.015.3 | ||||||
Pag. 19-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiile filosofice asupra emoţiilor datează de la grecii şi romanii antici. De atunci, au fost create mai mult de 90 de definiţii ale emoţiilor şi la ziua de azi există multe teorii ale emoţiilor. Acest articol revizuieşte teoria emoţiilor James-Lange, precum şi versiunea modificată de către cercetătorii neurologi a acesteia, teoria diferenţială a emoţiilor, teoria credinţă-dorinţă,teoriile estimative, teoriile cognitive şi teoriile dimensionale cu o nouă teorie „clepsidră” a emoţiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie emoţii, teorii ale emoţiilor, evaluare, acţiune, excitare |
||||||
|