Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1064 96 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 19:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.3+37.015.3 (1) |
Psihologie (3362) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 MARINESCU, Mariana. Dinamica genotip-fenotip în formarea personalităţii: factori, caracteristici, intervenţii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 117-121. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.3+37.015.3 | ||||||
Pag. 117-121 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne-am propus să realizăm un dublu obiectiv: mai întâi să oferim o imagine de ansamblu asupra rezultatelor aplicării unui chestionar privind cunoştinţele elevilor despre dinamica genotip-fenotip în formarea personalităţii. A doua ţintă vizată este evidenţierea unor priorităţi şi direcţii de acţiune pentru lărgirea cunoştinţelor elevilor privind această tematică. |
||||||
Cuvinte-cheie ereditate, mediu, educaţie, gemeni |
||||||
|