Dinamica genotip-fenotip în formarea personalităţii: factori, caracteristici, intervenţii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1064 96
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 19:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923.3+37.015.3 (1)
Psihologie (3362)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
MARINESCU, Mariana. Dinamica genotip-fenotip în formarea personalităţii: factori, caracteristici, intervenţii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 117-121. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Dinamica genotip-fenotip în formarea personalităţii: factori, caracteristici, intervenţii
CZU: 159.923.3+37.015.3

Pag. 117-121

Marinescu Mariana
 
Universitatea din Oradea
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2016


Rezumat

În acest articol ne-am propus să realizăm un dublu obiectiv: mai întâi să oferim o imagine de ansamblu asupra rezultatelor aplicării unui chestionar privind cunoştinţele elevilor despre dinamica genotip-fenotip în formarea personalităţii. A doua ţintă vizată este evidenţierea unor priorităţi şi direcţii de acţiune pentru lărgirea cunoştinţelor elevilor privind această tematică.

GENOTYPE-PHENOTYPE DYNAMICS IN THE FORMATION PERSONALITY: FACTORS, CHARACTERISTICS, INTERVENTIONS This paper aims to achieve two goals: first to provide an overview of the results of applying a questionnaire on students' knowledge on the dynamics of genotype-phenotype in personality formation. A second target subject is highlighting priorities and courses of action to broaden students' knowledge on deepening this topic.

Cuvinte-cheie
ereditate, mediu, educaţie,

gemeni