Formarea competenţei investigaţionale la studenţi din perspectiva interconexiunii intra- şi intercicluri în cadrul universitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
780 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-21 12:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.2 (118)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
SM ISO690:2012
ŞEVCIUC, Maia. Formarea competenţei investigaţionale la studenţi din perspectiva interconexiunii intra- şi intercicluri în cadrul universitar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 54-58. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Formarea competenţei investigaţionale la studenţi din perspectiva interconexiunii intra- şi intercicluri în cadrul universitar
CZU: 378.2

Pag. 54-58

Şevciuc Maia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2016


Rezumat

În condiţiile economiilor postindustriale, pregătirea specialiştilor înalt calificaţi, cu un nivel avansat de mobilitate, capabili să se acomodeze rapid la tendinţele de schimbare a societăţii, de aplicare largă în procesul de producere a tehnologiilor noi şi a utilajului performant, devine o prioritate în lista politicilor unui stat contemporan. Societatea necesită specialişti creativi, cu iniţiativă, întreprinzători, capabili să elaboreze noi idei, să propună soluţii netradiţionale la diverse probleme, să se implice în realizarea diferitelor proiecte. De aceea, la momentul actual devine deosebit de importantă implementarea în procesul de formare profesională a activităţii ştiinţifico-investigaţionale şi experimental constructive a studenţilor la toate ciclurile de formare profesională.

TRAINING OF STUDENTS FROM THE PERSPECTIVE OF COMPETENCE INVESTIGATION OF INTRA- AND INTERCONNECTOR INTERCYCLES AT THE UNIVERSITY In terms of post-industrial economies, the policy priority of a modern state is the training of highly qualified specialists with an advanced level of mobility, able to adjust quickly to permanent changeable trends of industry and to apply new technologies and modern equipement in the production process. Thus, nowadays society requires creative, enterprising and entrepreneurs professionals capable of elaborating new ideas, proposing innovative solutions to various problems and also engaging in the realization of various projects. Therefore it becomes particularly important to implement constructive scientific, investigational and experimental activities at all levels of professional training of students.

Cuvinte-cheie
competenţă profesională, competenţă investigaţională,

pregătirea ştiinţifică a studenţilor