Asigurarea continuităţii studiilor universitare la nivelurile licenţă şi masterat: realităţi şi perspective
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
886 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-06 14:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.2 (118)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Asigurarea continuităţii studiilor universitare la nivelurile licenţă şi masterat: realităţi şi perspective. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 47-53. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Asigurarea continuităţii studiilor universitare la nivelurile licenţă şi masterat: realităţi şi perspective
CZU: 378.2

Pag. 47-53

Goraş-Postică Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2016


Rezumat

La nivel metodologic, a fost realizată o analiză cantitativă şi calitativă a răspunsurilor la un chestionar oferit recent unui eşantion din 41 de studenţi din cadrul Universităţii de Stat din Moldova, în scopul evaluării situaţiei existente, cu evidenţierea măsurii în care s-a resimţit continuitatea şi a factorilor care au favorizat succesul sau insuccesul studiilor de master aici şi acum. Acestea au fost raportate la rezultatele ultimilor studii sociologice în domeniu, dar şi la exegezele specialiştilor din lucrările pedagogice de referinţă.

THE ENSURANCE OF CONTINUITY OF THE HIGHER EDUCATION AT THE LEVELS OF UNIVERSITY AND MASTER DEGREES: REALITIES AND PERSPECTIVES At methodological level, we analyzed quantitative and qualitative responses to a questionnaire recently offered to 41 students of the State University of Moldova in order to assess suit the existing situation, highlighting the extent to which perceived continuity and factors that favored success or failure of master studies here and now. These results were reported at recent sociological studies analysis in the field, but also at interpretations of pedagogical specialists from reference works.

Cuvinte-cheie
continuitate, licență, studii universitare, proces de învățământ, calitate, profesori universitari, studenţi,

master