Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
890 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-07 14:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:334.71 (2) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975) |
SM ISO690:2012 BARBĂROŞ, Ecaterina, NAZAR, Nadejda. Necesitatea analizei de marketing în activitatea întreprinderii. In: Administrarea Publică, 2016, nr. 3(91), pp. 88-93. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 3(91) / 2016 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:334.71 | ||||||
Pag. 88-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A fost efectuată analiza companiilor, folosind metode cunoscute în cercetarea marketingului. Analiza a arătat că fiecare întreprindere, este recomandabil să stabilească un obiectiv: pentru a obține un avantaj competitiv asupra potențialilor concurenți. Dezvoltarea corectă și la timp a strategiei de marketing a întreprinderii depinde de performanțele sale și dezvoltarea cu succes în sistemul complex de interacțiuni și relații care sunt în curs de dezvoltare pe piața de azi. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda de analiză matrix, piață de mărfuri, Boston Consulting Group, strategia de profit, modelul Porter, matrice, analiza SWOT |
||||||
|