Necesitatea analizei de marketing în activitatea întreprinderii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
890 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 14:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:334.71 (2)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975)
SM ISO690:2012
BARBĂROŞ, Ecaterina, NAZAR, Nadejda. Necesitatea analizei de marketing în activitatea întreprinderii. In: Administrarea Publică, 2016, nr. 3(91), pp. 88-93. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 3(91) / 2016 / ISSN 1813-8489

Necesitatea analizei de marketing în activitatea întreprinderii
CZU: 339.138:334.71

Pag. 88-93

Barbăroş Ecaterina1, Nazar Nadejda2
 
1 Academia de Administrare Publică, Republica Moldova,
2 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 septembrie 2016


Rezumat

A fost efectuată analiza companiilor, folosind metode cunoscute în cercetarea marketingului. Analiza a arătat că fiecare întreprindere, este recomandabil să stabilească un obiectiv: pentru a obține un avantaj competitiv asupra potențialilor concurenți. Dezvoltarea corectă și la timp a strategiei de marketing a întreprinderii depinde de performanțele sale și dezvoltarea cu succes în sistemul complex de interacțiuni și relații care sunt în curs de dezvoltare pe piața de azi.

It was carried out analysis of companies, using known methods in marketing research. The analysis showed that each enterprise, it is advisable to set a goal: to achieve a competitive advantage over their potential competitors. The correct and timely development of the marketing strategy of the enterprise depends on its performance and successful development in today’s complex system of interactions and relationships that are emerging on the market.

Cuvinte-cheie
metoda de analiză matrix, piață de mărfuri, Boston Consulting Group, strategia de profit, modelul Porter,

matrice, analiza SWOT