Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
816 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 20:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (246) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Anatolie. Dezvoltarea şi stimularea creativităţii elevilor în procesul de învăţământ. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2014, nr. 3(23), pp. 101-104. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 3(23) / 2014 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 101-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema dezvoltării şi stimulării creativităţii elevilor in procesul de invăţămant. Creativitatea face posibilă crearea de produse reale sau pur mintale, constituind un progres in planul social. Putem concluziona că creativitatea trebuie incurajată şi cultivată prin respectul de sine, ea nu este doar un har dăruit de Dumnezeu, ci este insăşi exprimarea de sine a fiinţei umane şi se manifestă in orice domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie imaginaţie, creativitate, voinţă, perseverenţă, receptivitate, teste de creativitate, pozitivitate, blocaje culturale |
||||||
|