Dezvoltarea şi stimularea creativităţii elevilor în procesul de învăţământ
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
816 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 20:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036 (246)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
POPOVICI, Anatolie. Dezvoltarea şi stimularea creativităţii elevilor în procesul de învăţământ. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2014, nr. 3(23), pp. 101-104. ISSN 2345-1408.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Numărul 3(23) / 2014 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831

Dezvoltarea şi stimularea creativităţii elevilor în procesul de învăţământ
CZU: 37.036

Pag. 101-104

Popovici Anatolie
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 septembrie 2016


Rezumat

Articolul abordează problema dezvoltării şi stimulării creativităţii elevilor in procesul de invăţămant. Creativitatea face posibilă crearea de produse reale sau pur mintale, constituind un progres in planul social. Putem concluziona că creativitatea trebuie incurajată şi cultivată prin respectul de sine, ea nu este doar un har dăruit de Dumnezeu, ci este insăşi exprimarea de sine a fiinţei umane şi se manifestă in orice domeniu.

This article deals with the issue of pupil’s development and creativity stimulation in the learning process. The creativity makes it possible to create real or purely mental products, which constitutes a progress on the social level. We can conclude that creativity must be encouraged and developed by self-esteem; it is not only a talent given by God, it is namely the self-expression of the human being and it comes out in any field.

Cuvinte-cheie
imaginaţie, creativitate, voinţă, perseverenţă, receptivitate,

teste de creativitate, pozitivitate, blocaje culturale