Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
845 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-06 21:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035-053.6 (2) |
Educație (14253) |
SM ISO690:2012 COMENDANT, Tatiana. Raportul cultură – știință: factori de educație pentru tineret. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2014, nr. 2(22), pp. 159-163. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(22) / 2014 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035-053.6 | ||||||
Pag. 159-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tema abordată in prezenta lucrare corelează exigențele inaintate de societate şi concepţia contemporană despre menirea universităţilor. Raportul cultură – ştiinţă este explicat de autor prin unghiul de vedere al ştiinţelor socio-umane, in special al ştiinţei sociologice. In lucrare se fac referinţe asupra rolului activ al ştiinţei in educaţie. Este consemnată atribuţia importantă a educatorului, ca purtător al mesajului ştiinţifico-cultural, in formarea ştiinţifico-morală a tineretului. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, ştiinţă, gândire, educaţie, morală, educatori, tineret, om |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Raportul cultură – știință: factori de educație pentru tineret"> <meta name="citation_author" content="Comendant Tatiana"> <meta name="citation_publication_date" content="2014/06/24"> <meta name="citation_journal_title" content="Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică"> <meta name="citation_volume" content="22"> <meta name="citation_issue" content="2"> <meta name="citation_firstpage" content="159"> <meta name="citation_lastpage" content="163"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/159_163_Raportul%20cultura%20%E2%80%93%20stiinta_factori%20de%20educatie%20pentru%20tineret.pdf">