Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
712 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 20:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.71 (6) |
Management organizațional (OM) (145) |
SM ISO690:2012 MIC, Tudor. Cadru general pentru folosirea tehnicilor din jocuri video în procesul de schimbare organizaţională. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2016, nr. 3(93), pp. 159-168. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 3(93) / 2016 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.71 | ||||||
Pag. 159-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol studiem felul în care tehnicile din jocuri video pot fi folosite în procesul de schimbare organizaţională din perspectiva comunicării organizaţionale, cu obiectivul de a eficientiza schimbarea şi de a integra în contextul organizaţional noile elementele schimbate, fără a avea un impact cultural care să perturbe activitatea. Modelul teoretic propus are la bază un studiu documentar efectuat în două domenii diferite: cel al schimbării organizaţionale şi cel al Gamification. Pentru a putea ajunge la o soluţie mai complexă şi mai generală, am ales specificul cercetării calitative, dar ţinând cont de rezultatele altor cercetări cantitative făcute în literatura de specialitate. Contribuţia principală în domeniul schimbării organizaţionale a acestei cercetări este încercarea de a stabili structura generală a unui model teoretic pentru felul în care putem folosi Gamification în procesul de schimbare organizaţională şi pentru momentul când o astfel de abordare este oportună. |
||||||
Cuvinte-cheie schimbare organizaţională, jocuri video, comunicare, mecanisme, proiectarea jocurilor, cadru general, Gamification |
||||||
|