Contractul de vânzare-cumpărare la distanţă: definiţii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
674 14
Ultima descărcare din IBN:
2020-11-06 13:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
347.451 (47)
Obligații. Contracte. Convenții (457)
SM ISO690:2012
CALMÎC, Vlada. Contractul de vânzare-cumpărare la distanţă: definiţii . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2016, nr. 3(93), pp. 128-133. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 3(93) / 2016 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Contractul de vânzare-cumpărare la distanţă: definiţii
CZU: 347.451

Pag. 128-133

Calmîc Vlada
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2016


Rezumat

Dezvoltarea vânzărilor la distanţă pe plan mondial se datorează progresului tehnico-ştiinţific, maturizării economiei de piaţă, prosperării consumerismului şi, nu în ultimul rând, dezvoltării metodelor şi procedeelor de comunicare la distanţă şi de livrare a mărfurilor. Totodată, evoluţia acestei instituţii în Republica Moldova nu este un proces productiv şi consecvent. Savanţii, practicienii, iar până nu demult şi legiuitorul nu acordau atenţie potrivită contractului de vânzarecumpărare la distanţă, care actualmente este mijlocul cel mai eficient şi progresist de atingere a scopurilor societăţii şi de satisfacere a necesităţilor individuale.

DISTANCE SALE CONTRACT: DEFINITIONS Worldwide development of distance sales are based on scientific and technical progress, maturation of the market economy, prosperity of consumerism, and last but not least changes in the methods and procedures of distance communication and delivery of goods. However, the development of this institution in Moldova is not productive and consistent, scholars, practitioners, and until recently the legislature did not pay proper attention the distance sale contract, which is currently the most effective and progressive way of achieving goals of society and individual needs.

Cuvinte-cheie
vânzări la distanţă, absenţa fizică simultană a comerciantului şi a consumatorului, sistem de vânzări organizat la distanţă, contract încheiat între absenţi,

consumator