Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
674 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-11-06 13:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.451 (47) |
Obligații. Contracte. Convenții (457) |
SM ISO690:2012 CALMÎC, Vlada. Contractul de vânzare-cumpărare la distanţă: definiţii . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2016, nr. 3(93), pp. 128-133. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 3(93) / 2016 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.451 | ||||||
Pag. 128-133 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea vânzărilor la distanţă pe plan mondial se datorează progresului tehnico-ştiinţific, maturizării economiei de piaţă, prosperării consumerismului şi, nu în ultimul rând, dezvoltării metodelor şi procedeelor de comunicare la distanţă şi de livrare a mărfurilor. Totodată, evoluţia acestei instituţii în Republica Moldova nu este un proces productiv şi consecvent. Savanţii, practicienii, iar până nu demult şi legiuitorul nu acordau atenţie potrivită contractului de vânzarecumpărare la distanţă, care actualmente este mijlocul cel mai eficient şi progresist de atingere a scopurilor societăţii şi de satisfacere a necesităţilor individuale. |
||||||
Cuvinte-cheie vânzări la distanţă, absenţa fizică simultană a comerciantului şi a consumatorului, sistem de vânzări organizat la distanţă, contract încheiat între absenţi, consumator |
||||||
|