Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
712 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 22:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.21:338.1 (3) |
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100) |
Situație economică. Ciclu economic. Dezvoltarea structurii economice. Creștere (277) |
SM ISO690:2012 GHELBET, Angela. Managementul strategiei – condiție emergentă în asigurarea dezvoltării economice. In: Meridian Ingineresc, 2016, nr. 1(60), pp. 72-83. ISSN 1683-853X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Meridian Ingineresc | ||||||
Numărul 1(60) / 2016 / ISSN 1683-853X | ||||||
|
||||||
CZU: 005.21:338.1 | ||||||
Pag. 72-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează dimensiunile ”strategiei” și ale ”managementului strategiei” elucidând, totodată, poziția relativă față de ”planificarea strategică”. Este abordat conceptul procesului de management al strategiei și identificate etapele și fazele proprii procesului, în care este angrenat ”modelul de afacere”, considerate obligatorii în perspectiva aplicabilității în cadrul entităților autohtone (producători de încălțăminte). Conceptul de ”model de afacere” sau ”business-model” este tratat în raport cu valențele executării calitative a strategiei. |
||||||
|