Different types of advertisement in the European Union
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1381 70
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 23:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.1:061.1UE (1)
Publicitate. Reclamă (175)
Organizații guvernamentale și tipuri de cooperare (406)
SM ISO690:2012
ŞINGHIREI, Valentina, MUNTEAN, Viorica. Different types of advertisement in the European Union. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2015, nr. 1, pp. 42-49. ISSN 1857-4440.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relaţii internaţionale. Plus
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393

Different types of advertisement in the European Union
CZU: 659.1:061.1UE

Pag. 42-49

Şinghirei Valentina, Muntean Viorica
 
Institute of International Relations of Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 5 august 2016


Rezumat

We can define advertising as any paid form of presentation and impersonal promotion of ideas, goods or services through mass media (newspapers, magazines, radio and TV) by a well defined sponsor. Many organizations use advertising to convey a certain public messages referring to themselves, their products and services or their behavior, in order to induce a response from its. Therefore, in this article we analyze the diversity of the observed advertising, encountered in various fields in the countries which are menbers of the European Union. And finally we contemplate the lasting impact of advertising on the general public, the man of today, with a specific communication task to be accomplished with a specific target audience during a specific period of time, in order to inform, to persuade or remind.

Publicitatea o putem defini ca fiind orice formă plătită de prezentare şi promovare impersonală a ideilor, bunurilor sau serviciilor prin mijloace de informare în masă (ziare, reviste, programe de radio şi TV) de către un sponsor bine precizat. Multe organizaţii folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public mesaje referitoare la ele însele, la produsele şi serviciile lor sau la modul lor de comportament, cu scopul de a determina un răspuns din partea acestuia. Aşadar, în acest articol vom analiza diversitatea mijloacelor publicitare observate, întîlnite în diferite domenii de activitate în ţările din Uniunea Europeană. Iar la final vom medita asupra efectelor de durată a publicităţii faţă de publicul larg, omul de astăzi, avînd o sarcină specifică de comunicare ce urmează să fie îndeplinită faţă de un anumit public ţintă într-o anumită perioadă de timp cu scopul de a informa, de a convinge sau de a reaminti.

Cuvinte-cheie
Advertising, creativity, mass media, specialized communication,

promotion of ideas, commercial influence, political integrity, product marketing, advertising management services, advertising market, European Union and the advertising industry