Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
747 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-10 21:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:658.1:663.2(478) (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Forme de întreprinderi. Finanțare (320) |
Vin. Producerea vinului. Oenologie (442) |
SM ISO690:2012 GHENOVA, Svetlana, PROCIUC, Natalia. Marketingul lateral în contextul politicii de succes în domeniul produsului din cadrul întreprinderilor vinicole din Republica Moldova. In: Economica, 2016, nr. 2(96), pp. 26-38. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 339.138:658.1:663.2(478) | |||||||
JEL: M31 | |||||||
Pag. 26-38 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Această publicație științifică are drept scop examinarea modalităților de punere în aplicare a strategiei de marketing lateral în contextul politicii de produs a întreprinderilor din Republica Moldova. În prezent, întreprinderile vinicole din republică se confruntă cu o concurență dură a băuturilor alcoolice, atât pe piața externă, cât și pe cea internă, fapt care conduce la o dinamică instabilă de creștere a volumelor de producție și de produse realizate de acestea. Au fost studiate exemple de utilizare a tehnologiilor laterale de către întreprinderile viti-vinicole din Republica Moldova, care au identificat nivelul și problemele de implementare a acestora. Totodată, au fost propuse o serie de recomandări privind aplicarea tehnicii de marketing lateral asupra produsului, pieței și mixului de marketing, fapt care ar spori eficiența politicii de produs promovată de fabricile de vin din Republica Moldova. |
|||||||
Cuvinte-cheie politica de produs, marketing lateral, fabrici de vin din Republica Moldova, metode de marketing lateral. |
|||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-46216</doi_batch_id> <timestamp>1713987991</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Academia de Studii Economice din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Economica</full_title> <issn media_type='print'>18109136</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <issue>2(96)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Marketingul lateral în contextul politicii de succes în domeniul produsului din cadrul întreprinderilor vinicole din Republica Moldova</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Svetlana</given_name> <surname>Ghenova</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Natalia</given_name> <surname>Prociuc</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <pages> <first_page>26</first_page> <last_page>38</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>