Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1055 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 22:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134:004 (3) |
Educație (14210) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 ŢAP, Elena. Dimensiuni ale sistemului informațional pentru eficientizarea managementului formării continue a cadrelor didactice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 2(33), pp. 70-76. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(33) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.134:004 | |||||||
Pag. 70-76 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Rezultatele analizei literaturii de specialitate ne-au permis să stabilim următoarele dimensiuni ale sistemului informațional în managementul formării profesorului: competență profesională, profesionalism, standarde de formare, standarde ocupaționale, programe de formare, descrierea postului, portofoliu profesional, metodologia de atribuire a sarcinii de predare, hartă de creditare, plan de instruire, formular de evaluare a cadrelor didactice, necesități de formare continuă. |
|||||||
Cuvinte-cheie sistem informațional managerial educațional, formarea profesională continuă a cadrelor didactice, managementul formării cadrelor didactice, nevoi de formare ale cadrelor didactice, program de formare profesională, standarde profesionale |
|||||||
|