Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1105 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-22 16:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7/.8 (17) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor, CIUNTU, Rita. Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă în diferite situații sociale de dezvoltare. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 2(43), pp. 105-115. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||||
Numărul 2(43) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||||
|
|||||||
CZU: 159.922.7/.8 | |||||||
Pag. 105-115 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studio teoretico experimental al dezvoltării personalității preadolescenților educați în diferite medii sociale de viață ( SSD, în înțelegerea lui Vîgotski). În studiul experimental comparativ au fost stabilite diferențe în procesul de dezvoltare, trăsăturile specifice în personalitatea preadolescenților educați în familii complete, familii incomplete și preadolescenții orfani. |
|||||||
Cuvinte-cheie personalite, dezvoltare, situație socială de dezvoltare |
|||||||
|