Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1521 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 06:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.76 (83) |
Psihologie (3383) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana. Evaluarea şi diagnosticul tulburării de deficit de atenţie şi hiperactivitate (ADHD). In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 2(43), pp. 71-78. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||||
Numărul 2(43) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||||
|
|||||||
CZU: 159.922.76 | |||||||
Pag. 71-78 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol oferă o perspectivă de ansamblu asupra copiilor cu tulburare de deficit de atenţie şi hiperactivitate (ADHD), luînd în considerare explicaţiile etiologice biologice şi modalităţile de realizare a evaluărilor valide asupra manifestărilor comportamentale. Se susţine că o evaluare minuţioasă a copiilor cu ADHD include nu doar simptomele secundare frecvente (tulburări de conduită, depresie, performanţă scăzută), ci şi credinţele iraţionale tipice, care generează aceste simptome secundare. |
|||||||
Cuvinte-cheie Tulburarea de deficit de atenţie şi Hiperactivitate (ADHD), evaluare, diagnostic |
|||||||
|