Proiectarea și validarea unui instrument de evaluare a motivației studenților ce utilizează o platformă de învățare (I)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
469 8
Ultima descărcare din IBN:
2019-03-11 10:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.015 (16)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (1151)
SM ISO690:2012
BLEANDURĂ, Nicoleta. Proiectarea și validarea unui instrument de evaluare a motivației studenților ce utilizează o platformă de învățare (I). In: Artă şi Educaţie Artistică . 2015, nr. 1(25), pp. 90-98. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445

Proiectarea și validarea unui instrument de evaluare a motivației studenților ce utilizează o platformă de învățare (I)

CZU: 378.015
Pag. 90-98

Bleandură Nicoleta
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo“ din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2016


Rezumat

Using computers in the educational process contributes to improving not only students’ performance, but also to the enhancement of their motivation. In this research main motivation theories were analyzed. Based on them, a tool to assess the motivation of students who use computers in education, especially students using a learning management system (LMS) was developed. In this first part of the article, the design of such an instrument is described. The validation of this tool by statistical analysis of data, obtained from its implementation on a pilot sample will be presented in the 2nd part of the article, published in a subsequent issue of the journal.

Cuvinte-cheie
motivation, performance, evaluation, tool, ability, value,

LMS, expectancy