Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate.
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
786 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-09 15:42
SM ISO690:2012
FRUNZE, Olesea. Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate.. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 37, pp. 9-15. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 37 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate.

Pag. 9-15

Frunze Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2016


Rezumat

În prezentul articol sunt prezentate datele experimentului de control, mai exact rezultatele obţinute în urma realizării modelelor psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor orbi. Preşcolarii incluşi în programa de corecţie educativa au obţinut date semnificativ mai bune decît cei din lotul de control. Munca didactică trebuie adaptată specificului dezvoltării preşcolarilor nevăzători şi aceste modele pot servi premize în elaborarea programelor de pregătire către şcoală a copiilor orbi

In this article is presented the data of the finding experiment, more precisely, the results obtained after applying the psycho pedagogical models of school preparation for blind children. The preschoolers that where included in the educational correction program have obtained significantly better results than children from the control group. The didactic work should be adapted to the specific development of the blind children and these models can be used as premises for developing training programs for blind preschoolers

Cuvinte-cheie
copii cu cecitate,

pregătirea către şcoala, modele psihopedagogice, componenta intelectuală, componenta relaţional - socială, componenta psiho - motrică.