Dezvoltarea identității psihosexuale la vârsta preșcolară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
945 43
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-17 14:54
SM ISO690:2012
ŢOCU, Rodica, RACU, Igor. Dezvoltarea identității psihosexuale la vârsta preșcolară. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 37, pp. 1-8. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 37 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Dezvoltarea identității psihosexuale la vârsta preșcolară

Pag. 1-8

Ţocu Rodica, Racu Igor
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2016


Rezumat

În acest articol sunt expuse rezultatele unui studiu teoretico-experimental formativ în care a fost studiată problema dezvoltării identității psihosexuale la copii de vârstă preșcolară în condiții experimentale special organizate. Sunt prezentate aspecte cu privire la elaborarea, implementarea şi eficienţa programului psihologic formativ de dezvoltare a unei identităţi a genului adaptativă prin cunoaşterea şi înţelegerea complexităţii caracteristicilor genului şi prin diminuarea utilizării stereotipurilor de gen în activităţile specifice acestei vârste.

In this article are presented theoretical and experimental results of a formative study the problem studied psychosexual identity development in children of preschool age in specially organized experimental conditions.

Cuvinte-cheie
identitate psihosexuală, schemă de gen, constanţa genului, adaptare psihosocială.,

preşcolaritate, stereotipuri de gen, mediu socio-cultural, program formativ