Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1480 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-01 16:29 |
SM ISO690:2012 IORDĂCHESCU, Grigore-Dan. Pedagogia libertăţii - o abordare de actualitate în învăţământul contemporan. In: Revistă de știinţe socioumane , 2009, nr. 2(12), pp. 76-79. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(12) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
Pag. 76-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Într-o eră a pluralismului şi diferenţelor, a dezacordurilor şi confruntărilor, lupta pentru democratizarea instituţiilor de învăţământ se centrează pe afirmarea demnităţii şi a valorii membrilor colectivităţii, vizând dreptul fiecăruia de a fi el însuşi, de a decide soluţionarea problemelor cu care se confruntă sau de a participa în calitate de om liber la hotărîrea situaţiilor ce-i determină calitatea vieţii |
|||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Pedagogia libertăţii - o abordare de actualitate în învăţământul contemporan"> <meta name="citation_author" content="Iordăchescu Grigore-Dan"> <meta name="citation_publication_date" content="2009/06/24"> <meta name="citation_journal_title" content="Revistă de știinţe socioumane "> <meta name="citation_volume" content="12"> <meta name="citation_issue" content="2"> <meta name="citation_firstpage" content="76"> <meta name="citation_lastpage" content="79"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/76_79_Comunicari%20pedagogia%20libertatii%20-%20o%20abordare%20de%20actualitate%20in%20invatamantul%20contemporan.pdf">