Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1479 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-01 16:29 |
SM ISO690:2012 IORDĂCHESCU, Grigore-Dan. Pedagogia libertăţii - o abordare de actualitate în învăţământul contemporan. In: Revistă de știinţe socioumane , 2009, nr. 2(12), pp. 76-79. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(12) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
Pag. 76-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Într-o eră a pluralismului şi diferenţelor, a dezacordurilor şi confruntărilor, lupta pentru democratizarea instituţiilor de învăţământ se centrează pe afirmarea demnităţii şi a valorii membrilor colectivităţii, vizând dreptul fiecăruia de a fi el însuşi, de a decide soluţionarea problemelor cu care se confruntă sau de a participa în calitate de om liber la hotărîrea situaţiilor ce-i determină calitatea vieţii |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Iordăchescu, G.</dc:creator> <dc:date>2009-06-24</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Într-o eră a pluralismului şi diferenţelor, a dezacordurilor şi confruntărilor, lupta pentru democratizarea instituţiilor de învăţământ se centrează pe afirmarea demnităţii şi a valorii membrilor colectivităţii, vizând dreptul fiecăruia de a fi el însuşi, de a decide soluţionarea problemelor cu care se confruntă sau de a participa în calitate de om liber la hotărîrea situaţiilor ce-i determină calitatea vieţii</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>In a century of pluralism and differences, of disagreements and confrontations, fighting for the democratize of educational institutions is focused on dignity‘s affirmation and on the collectivity members value, aiming at everyone‘s right to be himself, to decide the solving of problems he comes across or to take part as a free person in settling the situations that influence the quality of life. </dc:description> <dc:source>Revistă de știinţe socioumane 12 (2) 76-79</dc:source> <dc:title>Pedagogia libertăţii - o abordare de actualitate în învăţământul contemporan</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>