Învăţarea creativă ca un aspect al învăţării pragmatice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1173 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 23:34
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Învăţarea creativă ca un aspect al învăţării pragmatice . In: Revistă de știinţe socioumane , 2009, nr. 2(12), pp. 5-9. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(12) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Învăţarea creativă ca un aspect al învăţării pragmatice

Pag. 5-9

Petrovschi Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 mai 2016


Rezumat

Pragmatic learning supposes a vital activity of accumulating cognitive information and information which form human personality in its different aspects through immediate capitalization of his actionable verso. Creative learning is a process of creating meanings counterpart of new informing and previous knowledge.

Cuvinte-cheie
creativitate, aptitudini creative, învățare creativă, gândire creativă, motivaţie intrinsecă, pragmatism, inserţie,

învăţarea pragmatică, gândire pragmatică

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Petrovschi, N.P.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Învăţarea creativă ca un aspect al învăţării pragmatice </title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2009</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0119</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>creativitate</subject>
<subject>aptitudini creative</subject>
<subject>învățare creativă</subject>
<subject>gândire creativă</subject>
<subject>motivaţie intrinsecă</subject>
<subject>învăţarea pragmatică</subject>
<subject>pragmatism</subject>
<subject>inserţie</subject>
<subject>gândire pragmatică</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2009-06-24</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Pragmatic learning supposes a vital activity of accumulating cognitive information and information which form human personality in its different aspects through immediate capitalization of his actionable verso. Creative learning is a process of creating meanings counterpart of new informing and previous knowledge. </description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>