Învăţarea creativă ca un aspect al învăţării pragmatice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
611 6
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-10 22:21
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Învăţarea creativă ca un aspect al învăţării pragmatice . In: Revistă de știinţe socioumane . 2009, nr. 2(12), pp. 5-9. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(12) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Învăţarea creativă ca un aspect al învăţării pragmatice

Pag. 5-9

Petrovschi Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiect:
ICA2-CT-2001-10004 Environmentally clean industrial processes using novel ultrasonically promoted chemistry
 
Disponibil în IBN: 12 mai 2016


Rezumat

Pragmatic learning supposes a vital activity of accumulating cognitive information and information which form human personality in its different aspects through immediate capitalization of his actionable verso. Creative learning is a process of creating meanings counterpart of new informing and previous knowledge.

Cuvinte-cheie
creativitate, aptitudini creative, gândire creativă, motivaţie intrinsecă, pragmatism,

învățare creativă, învăţarea pragmatică, inserţie, gândire pragmatică