Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1060 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 18:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.064.2 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 LOSÎI, Elena. Atitudinea față de muncă, particularitățile relaționale și comunicative ale educatorului . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 1(42), pp. 54-62. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(42) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.064.2 | ||||||
Pag. 54-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Organizarea adecvată a situaţiilor de învăţare în copilăria mică reprezintă o cerinţă evidentă. Este absolut necesar ca educatorul modern să posede competenţe de comunicare şi relaţionare, deoarece de acestea depinde modul în care interacţionează cu copilul şi contribuie la dezvoltarea armonioasă a personalităţii lui (a aspectelor cognitive, relaţionale, caracteriale, morale etc.). În acest scop ne-am propus să elucidăm atitudinea față de muncă, particularităţile comunicative și de relaționare ale personalului din grădiniţe. Am întreprins o cercetare în care am presupus că educatorii comunicativi sunt mai rezistenţi la conflicte, mai asertivi, mai flexibili în comunicare şi mai satisfăcuţi de munca lor spre deosebire de cei mai puţin comunicativi. În urma unui studiu realizat au fost elucidate aspectele date. |
||||||
Cuvinte-cheie educație preșcolară, comunicare didactică, competenţe de comunicare, competențe de relaționare, asertivitate, atitudinea față de muncă, rezistență la conflict |
||||||
|