Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
823 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 14:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.072:376.62 (1) |
Psihologie (3362) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591) |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Olesea, LAPOŞINA, Emilia. Evaluarea domeniului psihomotric a pregătirii pentru şcoală a copiilor cu cecitate . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 1(42), pp. 39-46. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(42) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9.072:376.62 | ||||||
Pag. 39-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul noilor abordări ale educaţiei şi instruirii copiilor cu CES e simţită necesitatea diagnosticării nivelului de pregătire către şcoala. În acest articol sunt prezentate datele experimentului de constatare cu referire la componenta intelectuală de pregătire către şcoală a copiilor cu cecitate. Demersul diagnostic în direcţia dată va releva două mari obiective, pe de o parte se va depista nivelul real al pregătirii către şcoală, iar pe de alta se va proiecta calea şi consistenţa programului corecţional-dezvoltativ. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu cecitate, pregătirea pentru şcoală, componenta psihomotrică |
||||||
|