Evaluarea domeniului psihomotric a pregătirii pentru şcoală a copiilor cu cecitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
823 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-01 14:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9.072:376.62 (1)
Psihologie (3362)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591)
SM ISO690:2012
FRUNZE, Olesea, LAPOŞINA, Emilia. Evaluarea domeniului psihomotric a pregătirii pentru şcoală a copiilor cu cecitate . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 1(42), pp. 39-46. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 1(42) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Evaluarea domeniului psihomotric a pregătirii pentru şcoală a copiilor cu cecitate
CZU: 159.9.072:376.62

Pag. 39-46

Frunze Olesea, Lapoşina Emilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2016


Rezumat

În contextul noilor abordări ale educaţiei şi instruirii copiilor cu CES e simţită necesitatea diagnosticării nivelului de pregătire către şcoala. În acest articol sunt prezentate datele experimentului de constatare cu referire la componenta intelectuală de pregătire către şcoală a copiilor cu cecitate. Demersul diagnostic în direcţia dată va releva două mari obiective, pe de o parte se va depista nivelul real al pregătirii către şcoală, iar pe de alta se va proiecta calea şi consistenţa programului corecţional-dezvoltativ.

In the context of the new approaches regarding training and education of children with disabilities it is sharply felt the need to diagnose their school preparation. This article presents the results of the experiment regarding the intellectual component related to school preparation of children with blindness. The diagnostic approach in this direction will reveal two main objectives, on the one hand it will detect the actual level of school preparedness, and on the other hand it will mark the path and consistency of the correctional-developing program.

Cuvinte-cheie
copii cu cecitate, pregătirea pentru şcoală,

componenta psihomotrică