Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1299 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-14 10:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018:159.923.2 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 VÂRTOSU, Veronica. Aspecte privind contribuția formelor de educație în dezvoltarea personalității. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 1(32), pp. 88-92. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||
Numărul 1(32) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||
|
|||||
CZU: 37.018:159.923.2 | |||||
Pag. 88-92 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Școala contemporaneității nu mai poate fi o școală a imitației, a conformismului, în condiţiile în care viitorul civilizaţiei se transformă într-o cursă ce trebuie câștigată de creativitate. După cum menționa M. Ionescu, elevul actual nu mai poate și nu este necesar să aibă o cultură enciclopedică, ci trebuie educat în sensul promovării savoir-ului, savoir-faire-ului, pentru a fi pregătit, în final, pentru „savoir-etre”. Din această perspectivă, ne-am propus să surprindem relațiile polivalente, interdependenţa şi coexistenţa formelor de educaţie ce asigură un context de formare-dezvoltare, perfecționare a personalităţii umane la nivel didactic şi extradidactic, depăşind limitele şi graniţele teoretice ale conceptelor analizate dintr-o perspectivă singulară. |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie, educaţie formală, educaţie nonformală |
|||||
|