Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1213 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 17:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004 (73) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 BURLACU, Natalia. Învăţarea centrată pe student în formarea profesională la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 1(32), pp. 45-51. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(32) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:004 | ||||||
Pag. 45-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă specificul implementării învățării centrate pe student (ÎCS) în cadrul formării profesionale la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale. Autorul consemnează problemele, aria beneficiilor, atingând și unele căi de soluționare adecvată a problemelor cu care se confruntă actual ÎCS în aplicarea sa în realitatea de predare-învățare-evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţarea centrată pe student (ÎCS), informatică și tehnologii informaționale (ITI), formare profesională |
||||||
|