Învăţarea centrată pe student în formarea profesională la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1213 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-29 17:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004 (73)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
BURLACU, Natalia. Învăţarea centrată pe student în formarea profesională la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 1(32), pp. 45-51. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(32) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Învăţarea centrată pe student în formarea profesională la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale
CZU: 378.147:004

Pag. 45-51

Burlacu Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2016


Rezumat

Articolul reflectă specificul implementării învățării centrate pe student (ÎCS) în cadrul formării profesionale la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale. Autorul consemnează problemele, aria beneficiilor, atingând și unele căi de soluționare adecvată a problemelor cu care se confruntă actual ÎCS în aplicarea sa în realitatea de predare-învățare-evaluare.

There are reflects specifics of implementation of student-centered learning (SCL) in the context of professional training at specialties Computer Science and Information Technologies in this article. Author designates some problems, area of benefits, imperatives, touching adequate ways of solving some of situations which with are facing SCL in the reality of application of teaching-learning-assessment process actually.

Cuvinte-cheie
învăţarea centrată pe student (ÎCS), informatică și tehnologii informaționale (ITI),

formare profesională