Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1743 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 00:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.013.3+37.015.3](498) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 OPROESCU (APETROAIEI), Ana. Modelul conceptual al culturii evaluării școlare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 1(32), pp. 31-39. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(32) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: [37.013.3+37.015.3](498) | ||||||
Pag. 31-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă conceptul pedagogic „cultura evaluării școlare” elaborat în contextul noilor exigențe în domeniul educației. Conceptul „cultura evaluării școlare”, conceput în viziune constructivistă, reflectă valorile evaluării obiective rezultate din analiza experiențelor inovative în teoria și practica evaluării. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, cultura evaluării școlare, modelul conceptual al culturii evaluarii scolare |
||||||
|