Modelul conceptual al culturii evaluării școlare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1743 58
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-08 00:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.013.3+37.015.3](498) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
OPROESCU (APETROAIEI), Ana. Modelul conceptual al culturii evaluării școlare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 1(32), pp. 31-39. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(32) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Modelul conceptual al culturii evaluării școlare
CZU: [37.013.3+37.015.3](498)

Pag. 31-39

Oproescu (Apetroaiei) Ana
 
Universitatea din Piteşti
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2016


Rezumat

Articolul prezintă conceptul pedagogic „cultura evaluării școlare” elaborat în contextul noilor exigențe în domeniul educației. Conceptul „cultura evaluării școlare”, conceput în viziune constructivistă, reflectă valorile evaluării obiective rezultate din analiza experiențelor inovative în teoria și practica evaluării.

The article evokes approaches of the culture of pedagogical assessment in the context of actual requirements in the field of education. The conceptual model of school evaluation culture presents a constructivist approach, allows analysis and valuable interpretation of different ideas and practices in the field of evaluation.

Cuvinte-cheie
evaluare,

cultura evaluării școlare, modelul conceptual al culturii evaluarii scolare