Oportunitățile pedagogiei interactive în formarea profesională a cadrelor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1236 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 17:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132 (64)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Veronica. Oportunitățile pedagogiei interactive în formarea profesională a cadrelor didactice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 1(32), pp. 16-24. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(32) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Oportunitățile pedagogiei interactive în formarea profesională a cadrelor didactice
CZU: 371.132

Pag. 16-24

Oboroceanu Veronica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2016


Rezumat

Formarea profesională a cadrelor didactice, axată pe pedagogia interactivă, are la bază nu doar un considerent funcţional-aplicativ. Condiţiile existente şi integrarea într-o societate postmodernă, tehnologică și informaţională generează problema formării profesionale a cadrelor didactice într-o varietate a surselor şi conţinuturilor educaționale. Prezentul articol relevă oportunitățile pedagogiei interactive de formare profesională a cadrelor didactice, de dezvoltare a spiritului critic, activ și creativ.

La formation des enseignant scentréessur la pédagogie interactive est basée non seulement del'approche fonctionnelle. Les conditions d’intégration dans la société postmoderne, technologique et informationnelle génèrele problème de la formation des enseignants dans une variété de sour ceset le contenu éducationel. Cet article releve les opportunités de la pédagogie interactive de formation professionnelle des enseignants, de développement de la pensée critique, active et créative.

Cuvinte-cheie
pedagogie interactivă, instruire interactivă, învăţare, formare profesională