Quantifying information quality
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
820 2
Ultima descărcare din IBN:
2016-09-19 00:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:005.6 (2)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4102)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (138)
SM ISO690:2012
BERGMANN, Ran. Quantifying information quality. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2015, nr. 7(87), pp. 86-97. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(87) / 2015 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Quantifying information quality
CZU: 004:005.6

Pag. 86-97

Bergmann Ran
 
Moldova State University
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2016


Rezumat

In the knowledge based information society, to which the modern world is moving, in order to enhance their global business performance, organizations must be careful with the quality of their information since it is one of their main assets. But what are the main dimensions of information quality (IQ), how to ensure the desired quality etc.? The purpose of this paper is to demonstrate the importance of the business information quality assessment, in according to analysis of scientific literature, and to perform a summary of principal dimensions, ways and possibilities for IQ management.

În societatea informaţională globală bazată pe cunoaştere, spre care tinde lumea modernă, pentru a-şi îmbunătăţi performanţa de afaceri la nivel mondial, organizaţiile sunt nevoite să se preocupe de calitatea informaţiilor, care constituie unul dintre activele lor principale. Dar care sunt principalele dimensiuni ale calităţii informaţiei, cum să se asigure calitatea dorită etc.? Scopul lucrării este de a demonstra, în baza analizei literaturii ştiinţifice, importanţa evaluării calităţii informaţiilor de afaceri şi de a efectua o sinteză a principalelor dimensiuni, componente, metode şi posibilităţi de management al calităţii informaţiilor.

Cuvinte-cheie
data quality, information quality,

quality management.