Reflectii teoretice despre jocul didactic cu functie de strategie universitara
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1162 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 14:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.013+316.74:37 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
SM ISO690:2012
STAVER, Angela, SADOVEI, Larisa. Reflectii teoretice despre jocul didactic cu functie de strategie universitara. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2015, nr. 3(169), pp. 177-183. ISSN 1957-2294.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice
Numărul 3(169) / 2015 / ISSN 1957-2294

Reflectii teoretice despre jocul didactic cu functie de strategie universitara
CZU: 378.013+316.74:37

Pag. 177-183

Staver Angela1, Sadovei Larisa2
 
1 Institutul de Cercetări Juridice şi Politice al AŞM,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2016


Rezumat

The paper presents a non-traditional university strategy based on the method of didactic game within practical activities in higher education. Theoretically and methodological argued, the game's formative effect in the university didactic activity is scientifically demonstrated by the Model of formation of competence of use of the game in university teaching activity.

Cuvinte-cheie
education, game, Methods, university, didactics, features, skills, pedagogical, students