Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1162 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 14:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.013+316.74:37 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 STAVER, Angela, SADOVEI, Larisa. Reflectii teoretice despre jocul didactic cu functie de strategie universitara. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2015, nr. 3(169), pp. 177-183. ISSN 1957-2294. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | ||||||
Numărul 3(169) / 2015 / ISSN 1957-2294 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.013+316.74:37 | ||||||
Pag. 177-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper presents a non-traditional university strategy based on the method of didactic game within practical activities in higher education. Theoretically and methodological argued, the game's formative effect in the university didactic activity is scientifically demonstrated by the Model of formation of competence of use of the game in university teaching activity. |
||||||
Cuvinte-cheie education, game, Methods, university, didactics, features, skills, pedagogical, students |
||||||
|